Det finns bloggare, skriven av Linda



"Det finns bloggare som blir storsinta. Det finns bloggare som i slutändan börjar ta saker o ting för givet, glömmer bort människan bakom läsar statisitken. "

"Det finns dem som tappat tråden o som sakta förändras i takt med bloggen blir större, det finns dem som inte längre är som dem var förut. Det finns dem bloggare som i slutändan är allt det, som dem en gång sa sig aldrig någonsin kommer bli."

"Jag skulle aldrig nedvärdera mina läsare, eller deras åsikter.
Jag skulle aldrig be någon dra åt helvete, o jag skulle definitivt aldrig någonsin säga att man är så trött på läsarna som inte tycker likdant, att man kan spy på dem. Jag skulle välja mina ord, eftersom jag vet att en oskyldig mening, kan för någon annan vara sista droppen."

"Visserligen kan man vara redigt less på att få mkt kritik, bli spottad på och alltid synad.
Men jag måste ändå säga att människans värde, är viktigt att respektera. Man kan helt enkelt välja att hata den som hatar dig, eller vara bättre än så, och vända ryggen till."


Den här texten tyckte jag var väldigt vacker! Det är skrivet bra, utförligt och man förstår precis vad hon vill säga med varenda mening. Varje liten text har en innebörd som är mycket lätt att förstå. Jag ser framför mig olika personer med olika bloggar då jag läser detta. När ni har läst det tror jag att ni har förståt vad jag menar med att det finns någonting med denna text!
Inlägget ser ut så här..

För att komma till Lindas blogg tryck här! eller på bilden av inlägget.





2009-07-21 @ 13:50:58 Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Naw din söta nöte, Ler. va fint av dig. Puss o kram på dig din härliga människa! :)

2009-07-21 @ 14:21:23
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback