Dagen...

Dagen...
Jag kom hem för en stund sedan. Varit och jobbat idag fram till 15.00 och sedan när jag kom hem bytte jag om och träffade vännerna. Vi kollade på en film, väldigt bra och häftig men lite äcklig. Final Destination hette den och det är den tredje filmen. Det kommer tydligen en fjärde film nu så snart gäller det att se den.
Imorgon är det Harry Potter premiär och den skulle jag ha gått på men det var fullt och jag ville inte sitta i första raden så jag tänkte skjuta upp det till någon annan dag.

Imorgon är jag ledig så jag ska ta det lungt tror jag men det ska tydligen bli fint väder så jag ska då ut i så fall =) Hoppas bara på vädret! Då jag är ledig liksom, då måste det vara fint!

2009-07-14 @ 22:48:19 Permalink


Kommentarer
Postat av: Becca

sv; så fuskigt! vill också fylla år tidigt! själv fyller man år i november :(

2009-07-14 @ 23:10:27
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Ah, men tack så jätte mycket för tipset :) ..och jo, man ska skriva fritt och vara sig själv, jag är så trött på alla alter-egon där ute :) Skönt med ledigt imorgon du, sol, jatatck!

2009-07-14 @ 23:21:40
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback