God eftermiddag!

God eftermiddag!
Nu har jag äntligen lite tid att sitta vid datorn och skriva lite. Jag kom hem från jobbet för precis 3 timmar sedan. En timme efter det fick vi gäster. Som jag sade så ska de få sova i mitt rum inatt så jag sover hos Thérese ikväll :)
På jobbet gick det bra, det kändes att tiden gick snabbt. Det var ju bara 5 timmar så det kanske var därför.
Återigen när jag kom hem och loggade in på bloggen så fick jag massvis med kommentarer! Jag blir ju så glad att se hur många det är som skriver =) Tack så mycket!

Det var en en bloggerska som frågade om jag hade någon bra tips om just "att blogga". Så det enda jag kan säga just nu, jag som har bloggat i 4 månader, är att det är bra om man uppdaterar ofta!
Det här var topplistorna igår kväll..

Och för 2 minuter sedan då jag kollade igen hamnade jag på 45 på den första, svarta där =)
Igår hade jag även rekord på mina besökare!


Detta kan jag tänka mig är tack vare de här:



2009-08-01 @ 18:36:24 Permalink


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv : Hahahhaah, men bilden kanske e photoshopad FÅR MAN HOPPAS haha annars e det ju bara synd om henne :o<3 puss

2009-08-01 @ 18:51:48
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/
Postat av: Rebecka

sv; Aw tack så mycket!

din blogg är verkligen

jätte fin (:

2009-08-01 @ 18:52:42
URL: http://innervision.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback