Dagen!


Sen uppdatering för dagen igen men kom nyss hem från jobbet. Idag började jag kl 9.15 och slutade för en timme sedan dvs kl 16.00. Nu har jag ätit och snart när det slutar regna ska jag ut på min dagliga promenad.
Jag har bestämt att jag ska promenera den runan varje dag nu innan skolan börjar och sedan ska jag fortsätta på hälsoborgen.


Idag, typ när som helst, kommer min (styv)farbror och hans flickvän hit och ikväll blir det våfflor eftersom mamma jobbar. Mamma kan nämligen inte äte gluten eftersom hon är allergisk mot gluten. Så då kan vi lika bra äte det ikväll fast ibland när hon är med så får även hon men från hennes mjöl.

Igår satt jag och gjorde färdigt en design eller det blev bara en header än så länge men den ser ut så här:
Hennes baloggbakgrund är då svart såklart ;)

Nu har jag bara någar till att göra och under tiden börjar jag även med att göra några egna smycken som jag antagligen kommer att sälja som de gamla jag gjorde ;)
2009-08-12 @ 17:15:16 Bloggdesign Permalink


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: haha okej :D

fin header du gjort!

2009-08-13 @ 16:28:27
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Wow, vilka coola designer du gör!

2009-08-17 @ 14:37:39
URL: http://mylittleside.blogg.se/
Postat av: Nilla

Wow, en sån banner hade jag med velat ha. Riktigt snyggt :)

2009-12-26 @ 17:19:20
URL: http://phernilla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback