Bikini sökande!

Jag vill ha en ny bikini!
Sedan två sommrar tillbaka (och lite innan) har jag en brun bikini som knyts i nacken, en sådan som är speciellt inne i år. Under den tiden brukade simma två gånger i veckan i en basäng men jättemycket klor och därför är färgen nu inte så ny och fin längre vilket även beror på att jag-.-
Jag ville köpa en leopard mönstrade bikinin från H&M men min kompis sa till mig idag att hon hade precis själv köpt den och jag tycker inte det är så jättekul om vi båda har på oss likadan bikini om vi brukar oftast bada ihop och på samma ställen.

Så ser min gamla bikini ut

 

Nu vill jag då ha istället kanske en sådan öppen, triangellik men som har lite bredare band för att knyta med. Jag kollar runt lite på internet och ska såklart kolla även i affärer.
Känner ni till något bra stället med snygga bikinis? Är sugen på någon vit kanske eller en med lite detaljer? Aja, men det får man ju se.



2009-04-21 @ 19:40:37 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback