Hemma från jobbet och nu blir det uppdatering!

Svar till Charissa
Jag försökte gå in på din blogg men den kunde inte hittas. Jag har nu gjort en liten kort video så du och alla andra kan höra min röst och min "perfekta svenska" som inte är perfekt men det kan ändå vara kul att höra mig pratar lite.

Charissa kommenterade och skrev:
i vilken stad bor du? och kommer du videoblogga nagot sa man far lyssna pa din perfekta svenska (jatteimponerad!)

kika garna in pa min blogg och svara pa den har fragan:
Ska man vara tacksam for att framlingar bryr sig om en eller ska man bli irriterad for att de bara lagger sig i?


Jag hade jättegärna velat svara på den frågan i din blogg men jag kunde som sagt inte gå in på bloggen så skicka gärna adresssen.

Checka in videon..

2009-05-16 @ 15:30:43 Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! =)

Ja alla bilder i min header är tagna och redigerade av mig ;D

2009-05-16 @ 15:43:05
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback