Mina smycken!

Jag sade förut att jag hade min garderob i ett litet rum och att alla mina smycken hänger på väggen. Jag tänkte visa hur det ser ut men garderoben går det tyvärr inte eftersom det är inte så städar och det ser bara fullt ut så det går inte att se plaggen ändå. Men här kommer bilderna på mina smycken som finns på väggen vilket ger detta en känsla av en liten mysig affär :)

Så ser det hela ut på ena väggen:


Lite ringar, armband och örhängen:


Lite klockor, gamla armband och gamla örhängen:


One of my favourites:


Hoped you liked it :) Nu när jag flyttar tänker jag slänga ut typ hälften i alla fall så att jag får plats med det i det nya rummet och så att jag kan köpa nytt istället.
2009-03-11 @ 22:52:47 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojo Dina de va inte lite smycken du hade:) ehhe

2009-03-14 @ 13:16:07
URL: http://anamarijaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback