♥ Mera snygga hand made smycken - kors & vingar!

Nu har jag fått hela min beställning och nu kör vi igång på riktigt!
Vid intresse av ett smycke kommenterar ni inlägget, skriver ert namn, mailadressen och vilket smycke ni vill köpa!
   Frakten ingår alltid i priset!

Ear-cuff örhänge med vingar och kors i ljust silver - 170 kr
- En större vinge, 2 mindre vingar, 1 större kors, 3 mindre kors
- 13 cm hängande kedjor, 6,5 cm ear-cuff kedjor



Kors-halsband i ljust silver, justerbar - 120 kr
- 3 större kors, 4 mindre kors
- 45 cm i omkrets + 5 cm justerbar kedja

(Alla kors är lika silvriga, det är bara ljuset i rummet som gör att en del ser mörkare ut. Färgen på korsen är densamma som ni ser på halsbandet på bilden!)

2011-12-23 @ 21:08:41 Made by me - Smycken & such Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma andersson

Dina, nu paxar jag de örhänget! Säg till när jag ska komma och betala!!

2011-12-23 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback