Vackra bilder i Slide och lite musik!

Bilder och musik!
Som ni ser har jag lagt in bilder på mig med en vacker låt. Det lilla korta "bildklippet" är enkelt att fixa och det blir jättefint =) Låten kan man bara lägga till och den jag har heter Bella's Lullaby och den är från Twilight filmen. Jag valde den inte på grund av filmen utan det är melodin som jag tycker är helt underbart vacker! Den låten spelar Edward för Bella vid pianot. Här är en till mycket vacker låt av filmen som Edward också spelar, eller det är i alla fall någon av dessa två.
SKit i filmen på denna video, det är inte det jag meanr med "vacker" lyssna bara på melodin.

Bella's Lullaby - spelad av Rob Pattinson i filmen men skriven av Yiruma, 
Yiruma, en japansk kompositör och låten heter egentligen River Flows In You.
 

Den här låten hör man i filmen när Bella och Edward befinner sig på ängen och de ligger ner bredvid varandra.
Bella's Lullaby - Carter Burwell.

Bella's Lullaby(Twilight Soundtrack Version)
Uploaded by Natsumi_Taiki - Explore other music videos.

Och Soundtracket är bara skön att lyssna på =) Det är då det händer lite action och vampyrerna startar nått ;D
Supermassive Black Hole - Muse

Twilight Soundtrack
Uploaded by raiden0615 - Watch funny animal videos.

Vilken låt är finast? och bry er inte om videon =)



2009-05-08 @ 19:22:02 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Tack så mkt =))

2009-05-08 @ 22:56:33
URL: http://www.onakardiia.devote.se
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Den översta låten heter "river flows in you" den är skriven av Yiruma, en japansk kompositör. Den spelade jag för något år sedan, innan jag hade hört talas om Twilight. Den låten är inte med i filmen. Det var tänkt så från början men de bytte till den av Carter Burwell. (den andra låten uppifrån, som du har här.)

Så, nu vet du. :P

2009-05-10 @ 17:03:42
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback