Svar till frågestunden - Första frågestunden på min blogg!

Mina svar till era frågor
Svar till frågestunden jag hade här på bloggen men det går fortfarande att fråga!
Vid varje fråga länkar jag till er sida, ni som har skickat en fråga!


Vad är dina tre bästa egenskaper?
Det är svårt att själv säga vad de är men jag skulle nog säga att jag är omtänksam, ambitiös och väldigt känslig (känslomässigt). Fråga från Terese.

Har du en penis?
Det var också en fråga så därför svarar jag på den ;) Men NEJ, jag har ingen penis, tyvärr för dig som ville veta eller det kanske var något du hoppades på. Fråga från Anonym. (Of course..)

Hur hoppas du att ditt liv ser ut om fem år?
Hoppas kan man alltid göra.. jag hoppas att om fem år har jag redan börjat mina studier som läkare i någon stor och bra universitet och helst i Sverige. Jag hoppas även om att bo i en lägenhet som jag förhoppningsvis inte kommer behöva dela med mig. Jag hoppas även på att kunna ha fritid i alla fall på helgerna så jag kan gå ut och dansa och ha kul :)Fråga från Josefin.

Vad har du för framtidsplaner?
Mina framtidsplaner än då länge är att när jag tar studenten (om två år) skall jag flytta tillbaka till Israel men bara under ett eller två år för att studera färdigt språket (då menar jag det avanserade språket) och jobba under tiden. Jag vill även resa till Thailand som de flesta ungdomar eller något annat land med mina vänner då. Jag planerar att resa dit med min bästa kompis som bor i Israel faktiskt :) När jag är färdig med resandet skall jag jobba i ett år till innan jag ska börja plugga på universitetet. Fråga från Caroline Lina Frank.

Vad gillar du mest med att blogga? tjänar du pengar på bloggen?
Jag skulle nog säga att jag tycker mest om att kunna skriva allt jag vill och att det känns bra. Samtidigt som jag tycker om att se hur många är intreserade av det jag skriver och berättar om mitt liv. Ja, jag tjänar pengar på min blogg. Jag har precis börjat med det så har inte hunnit långt ;) men jag har i alla fall snart kommit upp i 100 kr. Det är en bra början :)Fråga från Claudia

Dina snygga foton, har du varit i en studio och tagit dem?
Ja, det har jag :) Bilderna har jag tagit i Israel i en studio där jag kände ägaren. Han är nämligen en vän till familjen. Han fick ta någon av mina foton för att göra reklam för sin studio och därför fick jag dessa bilder. Jag har blivit tillfrågad några enstaka tillfällen om att modellera men eftersom jag inte bor i Israel blir det lite svårt ;) Bilderna har inget med någon modelljobb att göra. Fråga från Loppan.

Varför bloggar du?
Jag bloggar för att jag tycker det är kul! Jag tycker om att skriva om min vardag och annat roligt när folk tycker om att läsa det :) Jag tycker det är kul att få kommentarer och åsikter om mina inlägg. Samtidigt bloggar jag för att jag vill kunna tjäna pengar på min blogg. Fråga från Intenso.

Har du bra liv, med killar alltså?
Just nu har jag en kille som jag har varit tillsammans med i lite mer än två år. Innan honom hade jag lite små förälskelser här och där, ragg och lite beundrare. Även nu under tiden jag är med honom så fortsätter beundrarna dyka upp då och då vilket jag tycker jag kul. Men jag älskar min nuvarande kille men samtidigt saknar man lite friheten. Det började jag känna efter att relationen blev lite som en berg-och-dahl-bana.
Men just nu trivs jag som det är :) Jag vill fortsätta vara med honom tills det inte längre känns bra! Fråga från Marie.

Vad gör du? Pluggar/jobbar?
Just nu studerar jag. Jag går första året på gymnasiet och tar studenten år 2011. Fråga från Athena.

Drömresemål och favoritmat?
Jag skulle nog säga att jag vill jättegärna åka till Thailand och Australien (just nu i alla fall :) och min favorit mat är nog Fam Elmgrens spagetti och köttfärssås, pizza, tacos och... schnitzel med ris och citron. Fråga från Malin.

Vad gillar du för sorts musik?
Ja gillar väldigt blandat musik faktiskt. Förr tyckte jag mycket om punk, rock och lite metall. Förutom det är det nu även lugn musik, trance, pop, R&B, rap och hiphop. Fråga från Attis.

Vill du ha barn?
Ja det vill jag! Jag önskar mig barn av båda könen faktsikt. Hur många och när får man ju se men jag vill ha minst två barn i alla fall =) Fråga från Nikolina.




2009-05-14 @ 22:43:48 Permalink


Kommentarer
Postat av: Em

Sv: Jaja, va härligt att kunna köpa lite billigare material. Här i Sverige är ju allt väldigt dyrt.

Jag ska hålla utkik efter flerav dina smycken :)

Kram på dig!

2009-05-14 @ 23:43:16
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: attis

Vad gillar du för sorts musik?

Kram

2009-05-15 @ 00:12:37
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: fiiah

Hejhej! Tack för kommentaren, att få en sån kommentar från en som är så fin sj är inte helt fel ;) tack ! :D

2009-05-15 @ 08:22:19
URL: http://johansofia.blogg.se/
Postat av: Lindsey

Jo tack bara bra, lite trött bara för valpen väcker mig tidigt :P hehe! Hur är det själv idag?

2009-05-15 @ 10:11:06
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sööt blogg (:

2009-05-15 @ 11:45:40
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: Nikolina

vill du ha barn? :)

2009-05-17 @ 18:20:50
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback