Snygg mode!

Snygg mode!
Såg några fina plagg på stylebtstars. Men som jag sade tidigare. Jag ska inte slösa mycket pengar nu innan jag ska till Israel för där blir det att shoppa loss!




Sedan lite snyggt från Chicy!

Ashley Tisdale Flower TubedressLace zipper dress
Lace trimming DenimtopIce cream pocket tee
Chic halter topPretty Woman Tee
Den här klänningen tycker jag är riktigt häftig! Skorna honhar på sig
på den här bilden är också jättesnygga!!
Ruffle-skirt dress
Sen klart att man vill se lite skor också ;)
Nelly.se
 


Steve Madden



Weird mode!







2009-05-28 @ 16:43:01 Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

hahahahaha giraffskon xD skitball =D

2009-05-28 @ 20:00:28
URL: http://hotorcold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback