New Moon pictures!

New Moon pictures!

Det var några bilder som är gjorda av fans men jag tycker detta är rätt bra. Kanske någon av de som liknar omslaget på DVD:n som kommer komma ut om några månader!
Jag såg på msn bilder som är tagna då New Moon filmen inspelas i Italien. För er som inte vet så åker Edward till Italien under andra filmen. Här är lite bilder som ni kanske förstår lite av, i alla fall ni som har läst New Moon/När jag hör din röst - boken. Filmen kommer bli grymt bra!! Det ser man på dessa bilder ;) Jag tycker mycket om första filmen men jag är helt övertygad om att andra filmen blir lite bättre faktiskt, om inte mer än bara lite!





2009-05-28 @ 18:25:17 Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

Ja dom är lite läskiga men ändå fräcka ju :)

såna vita är ju grymma :)

2009-05-28 @ 18:38:02
URL: http://perfektioon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för din kommentar.

Ha en bra kväll.

2009-05-28 @ 18:43:57
URL: http://lottans.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback