Min nuvarande garderob & vitrinskåpet för smyckerna

Min nuvarande garderob & vitrinskåpet för smyckerna
Jag lovade att jag skulle visa er hur min garderob i mitt nya rum ser ut och var jag har alla mina smycken. Det var väldigt svårt att hitta plats för dem och där de ligger nu är okej antar jag men allt får inte plats.
Det är nämligen så att det fick bli ett vitrinskåp för mina smycken vilket är egentligen inte världens bästa idé men hittade inget bättre at the moment.

Så här ser det ut:

Som ni ser ligger de i tre olika hyllor, om det nu heter så, men det finns en till längst ner.

Första:


Andra:


Tredje:


Fjärde:
Opackade lådor och ni ser att det ligger läven ite vid sidan om.

Sen min gerderob.. ja, den ser ut såhär numera:

Jag har någon låda i med andra saker ute i något rum.

Alla mina skor finns i en annan garderob med mammas skor :) Där finns mera av mina jackor, väskor och lite annat.

Jag tycker inte alls om min garderob just nu. Tycker mycket mer om den jag hade förr! Jag hade ju ett helt rum bara för mina kläder, skor, skärp, väskor och smycken och nu... :(


Men nu ska jag sova!
Godnatt.



2009-05-12 @ 23:01:41 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

tack !! men den var inget jämfört min din ursnygga ju !!

2009-05-13 @ 00:12:35
URL: http://sofiamaisa.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-05-13 @ 02:05:30
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det verkar ju funka iallafall och det är ju huvudsaken!

Ha en bra dag

2009-05-13 @ 10:15:14
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej snygging! :

Är du intresserad av en ny bloggdesign för 100lappen? :D

Hör gärna av dig, så kan vi tala mera om saken! <3



Dont give a shit?

Kolla in min fotoblogg! :

2009-05-13 @ 12:51:15
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Tack för kommentaren inne hos mig. Jag förstår vad du menar, jag tror det beror på vilken typ av mall du använder. Kan också vara skillnad på blogg.se och blogspot....

Headern gör jag själv i vanligt bildredigerings program (Picnik och paint) och lägger upp som egen bild i layouten. Inte alls svårt.

Tycker du har det jättefint här inne. Vill också ha blommor i kommentarfältet!



Må gott!

2009-05-13 @ 15:15:52
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback