Marknaden..

Hemma från marknaden!
Nu har jag kommt hem efter att ha varit på marknaden i Vrigstad. Det blev inte mycket shopping men jag kom i alla fall upp i 200 kr. Jag köpte lite onödiga saker men ändå vissa som är bra att ha!


♥ Ed Hardy keps
♥ Batterier
♥ Rosa fingervantar? Vad ska man kalla det?!
    Det var då något väldigt onödigt som jag inte kommer använda haha men jag tyckte de var så gulliga och de kostade 
    ju bara 10 kr så varför inte =)
♥ Textilband x2
♥ Näspiercing (finns inte med i bilden)

Ed Hardy kepsen jag köpte och min svarta gamla:


Sen blev det lite korv, munkar och lite annat...




2009-05-23 @ 15:56:14 Permalink


Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej tack så mycket! ja bikinin är från h&m där du kan köpa den för 79/set.

2009-05-23 @ 21:36:49
URL: http://shitandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback