Lång dag!

Måndag - Början av veckan och jag är trött!
Nationella matteprovet idag gick rätt bra. Jag missade någon fråga men annars kändes det rätt bra och frågorna var inte särskilt svåra. Känns att jag är bättre på matte B än matte A - konstigt nog. Jag hoppas bara att det kommer synas i så fall på betyget.
Dagen började med kemi A innan vi hade provet i matte B. Kemi tycker jag är kul men jag måste hänga med och förstå för att tycka det. Hittills går det rätt bra och vi har gjort halva kursen så det är gött!
Dagen slutade efter vi satt tre timmar med provet så det var jätteskönt att komma hem.
DET VAR SÅ FINT VÄDER när jag cyklade hem så jag bestämde mig för att sitta ute i bikini och plugga, vilket jag sedan gjorde. Det skulle ha blivit Body Pump idag men jag ville göra läxor för jag har rätt mycket och det känns att man inte kommer hinna med allt innan inlämningsdatumet.

Efter jag satt ute i en och en halv timme syntes det direkt senare när jag steg in i duschen. Jag fick en svag kant runt överdelen =) så någonting gav det i alla fall.




2009-05-25 @ 19:28:04 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback