Kollade lite på youtube - haha och orka!

Onödiga videoklipp!
Youtube har ganska roliga filmer, båda bra och dåliga men vissa av dem förstår jag inte varför folk lägger ut eller varför. Folk som inte ens vet om att de är med på dessa filmer tycker jag synd om!
Kolla på det här till exempel, det är lite skrattretande att folk verkligen tar sin tid för att göra sådana videoklipp, bara kolla!

Vad ger det att ha sådana videoklipp? Jag kollade på några och alla SÖG! "Sveriges snyggaste fjortisar" till exempel.. vad sjutton är det för bilder? Vissa ser ju ganska bra ut men andra?! Vem är dessa personer som kan bedöma vem som är snygg eller inte? Eftersom alla tycker olika och har en annan smak fattar jag inte ens varför de skapar dessa videos.
"Bilddagbokens fulaste" kollade jag på och jag tyckte inte någon av personerna på den videon var FULA!
Bara så DÅLIG stil att lägga ut på internet sådana filmer utan att personerna på filmen vet ens om det!

Kolla här till exempel,
jag vill inte göra som dessa personer som lägger ut sådant men kolla bara på den här bilden och på rubriken..



tycker inte ni att sådant är ganska onödigt?!



2009-05-03 @ 16:13:57 Permalink


Kommentarer
Postat av: melissa

haha jo youtube har mkt skit ;D

2009-05-03 @ 19:01:49
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback