Jobbigt att det måste bli så! Men..;)

Träningen gick inte så bra som jag hade hoppats!
Jag mådde illa efter jag hade tränat i en halvtimme. Jag drack nog för mycket vatten innan passet och lite under passet. Det är jättesvårt att fortsätta träna när man mår illa. Speciellt när det är magen som arbetar mycket under passet för det är där illamåendet ligger :(
Imorgon ska jag då träna igen men det blir bara en kort stund. Det sades att det ska regna inatt men jag hoppas ändå att det ska bli lite (rätt mycket) fint väder imorgon för det var ju så skönt idag!!
Så sugen på sommar nu!!!!!
Och vet ni vad ;)

- Det är bara 16 dagar kvar till skolavslutningen
- och 18 dagar kvar tills jag ska till Israel!!! :D Shit vad kul!




Sen vill jag inte tänka på när jag kommer hem för då är det precis hultsfred har börjat och min kille ska dit, jag har inte många dagar innan jag ska börja jobba på ICA och det blir då resten av sommaren, nästan i alla fall. Jag tror att jag kommer vara extra arbetare då också så det betyder att jag inte kommer jobba varje dag men som sagt, jag vet ju inte än. Vi får hoppas på det bästa :) Jag vill jobba rätt mycket men samtidigt inte, haha!

Jag ska nu läsa lite på mina läxor och sedan ska jag sova!
Godnatt =)











2009-05-26 @ 22:36:27 Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefina

Tack så mycket:D din blogg va super snygg! :)

2009-05-26 @ 23:17:00
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback