Inte som jag hade önskat..

Sjuk och slö!
Efter första lektionen dvs. efter nationella provet i spanska åkte jag hem. Jag var lite förkyld igår och idag när jag vaknade blev jag sjuk. Jag åkte därför hem och nu när jag har läst ut böcker och har sett filmen, väntar jag nu på den fjärde boken och nu under tiden hemma har jag inte så mycket att göra.
Imorgon med jobbet vet jag inte än hur det blir. Jag får se lite senare mot kvällen ifall det har blivit bättre men förhoppningsvis blir det bra. Jag tror jag kan jobba på söndag i alla fall, eller får hoppas det med.

Nu kommer det vara ännu längre tid sen jag var med Adde sist och det känns så tråkigt! Det stör säkert inte honom särskilt mycket eftersom han är besatt av sin dator och gitarr.

Ikväll skulle jag även till en kompis och kolla på film men jag tror inte det är en så bra idé. Får antagligen stanna hemma ikväll, suck -.-


2009-05-08 @ 15:24:00 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback