I skolan

Vanlig skoldag
Just nu sitter jag i skolan och eftersom jag har rast har jag lite tid att sitta nu och skriva lite på bloggen. Egentligen får vi inte vara inne på skolans datorer i annat än skolarbete men det är knappt någon alls som följer dem reglerna.
Idag har jag bara matte nu på förmiddagen och sedan fysik efter lunchen.
På lunchrasten har jag lite mer tid till att sitta vid datorn men jag har lite annat att göra med.

Igår hann jag inte särskilt med mycket av det plugget jag skulle ha gjort så idag skall jag fortsätta lite grann när jag har kommit hem från jobbet.
Den här veckan jobbar jag bara idag från 16.30 till 19.30 och på fredag från 16.00 till 21.30.
På lördag ska två kompisar komma hem till mig, syskon faktiskt, för att kolla på film.. som mamma vill vara med och kolla på med oss.

Jag tänkte ladda upp Dagens Outfit men jag glömde hemma mobilkabeln till datorn. Därför får det bli senare idag när jag kommer hem.
Ha det bra!



2009-05-19 @ 10:14:51 Permalink


Kommentarer
Postat av: Linn

Har också svårt att tro att du inte är född här :O du skriver ju bättre än många andra SVENSKAR gör!

Önskar att jag också kunde lära mig språk så lätt :D haha

Hoppas du får en bra dag :)

2009-05-19 @ 10:20:11
URL: http://linnguz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback