Hemma och snart blir det träning på två timmar!

Snart blir det träning och för er... Frågestund på min blogg!
Eftersom det regnade idag tyckte jag det vore bättre om jag gick vilket jag gjorde och därför kom hem kvart över fyra istället för tidigare. Dock gick jag från skolan vid fyra eller fem över eftersom jag och min grupp satt uppe i datorsalen och chattade på Omegle.com :) Det var drygt 2000 inloggade och efter en stund när vi började chatta, var och en med sin dator märkte vi att vi egentligen pratade med varandra XD
Eftersom man börjar en konversation samtidigt kan man på så sätt logga in i samma konversation men den chansen är inte stor. För oss var det tydligen det! För mig blev det minst 5 ggr så jag märkte (eller inte för de lurade mig) att jag pratade med mina vänner! Haha! Det var kul =)

Om 45 minuter skall jag träna i cirka två timmar - eller i alla fall bokad på två pass - och under tiden ska jag nog köra lite frågestund som alla andra bloggar! Jag har aldrig testat det förr men det är nog dags att göra det :D

- Är ni intresserade av att veta något om mig så bara fråga på!
- Om min familj, mina vänner, min pojkvän, Israel, mitt liv
- Allt! Passa på =)



2009-05-14 @ 17:32:38 Permalink


Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har :)



Min fråga är ; Dina tre bästa egenskaper?

2009-05-14 @ 17:53:02
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: M A L I N

vilken fin blogg du har :)

2009-05-14 @ 18:05:19
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback