Hemma och nu blir det uppdatering!

Äntligen lite tid
Jag har varit i stan hela dagen och meningen med att jag åkte var för att hitta sandaler men jag hittade inga jag ville ha och de jag provade passade inte. Det var ett par som var rätt fina och passade bra men det var inte den färgen jag ville ha! Jag är sugen på bruna sandaler och de jag provade var svarta.
Istället köpte jag andra saker och det blev 3 saker. Jag ska nu inte köpa mycket innan jag åker till Israel men det är svårt att låta blir att inte köpa något alls.
Jag köpte en jeansjacka på Gina Tricot som förr kostade 349 som nu kostade istället 174.50 kr =D Den är ritkigt snygg tycker jag och där köpte jag även en svart tight kjol som kostade bara 99 kr! Den tredje grejen köpte jag på H&M och det blev en tröja and that's it!


2009-05-02 @ 18:49:03 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback