Hemma och nu blir det plugg innan TV!

Plugg/TV
Kommi hem nu från träning och ska bara duscha och äta innan jag ska bärja plugga lite innan nationella provet i spanska som är på fredag. Imorgon har vi nationella prov i engelska men den kan man inte öva till tyvärr.
Ikväll, klockan 21.00 blir det Grey's Anatomy som alla andra onsdagar! Och jag bara älskar det programmet. Eller tycker mycket om i alla fall =)

Nu börjar det komma in lite pengar på mitt konto på Frossle vilket är en kanon bra sätt att tjäna pengar på bloggen!
Jag blev medlem för två dagar sen skulle jag tro och jag är snart uppe i 70 kr!

Nu ska jag sätta igång med mina grejer så jag inte missar programmet sen!
Puss.



2009-05-06 @ 20:20:30 Permalink


Kommentarer
Postat av: Nikolina

haha okej :D bra att man får pengar iallafall.

2009-05-06 @ 20:25:58
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack, gullig du är :)

2009-05-06 @ 21:39:40
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback