Godmorgon bloggen - Lite uppdatering!

Godmorgon bloggen och här kommer lite uppdatering!
Igår var jag ute med kompisar, det blev en mycket liten "fest" och det var lite folk man inte kände så det var kul att träffa lite nytt folk. I övrigt var det så där tycker jag. Jag var skit trött efter att ha knappt sovit natten innan och efter marknaden så för min del kunde det ha varit roligare.
Idag vid klockan fyra kommer Emelie och Fidde som ska titta på film med mig och... mamma XD
Fram tills dess ska jag duscha, städa rummet och plugga så mycket jag kan. Jag har nationella matteprov imorgon vilket jag verkligen hoppas kommer gå bra för jag är sugen på bra betyg innan vi slutar för året.

Nu tänkte jag ladda upp lite bilder från igår =)
PUSS!




2009-05-24 @ 11:49:21 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback