Gårdagens Outfit!

Gårdagens Outfot - Kvällen med ICA
Jag glömde faktiskt ta kort på sminket jag hade igår vilket är lite synd. Annars tog jag kort på det mesta :) Här ser ni kläderna jag hade på mig igår. Jag var faktiskt snabb igår! jag gjorde mig i ordning på en halv timme innan jag behövde sticka hemifrån och det gick väldigt bra. Först när jag åkte hemifrån ångrade jag att jag tog skorna eftersom de är rätt öppna men när jag kom dit såg jag att det var massa andra som hade liknande skor så då kändes det bättre, haha!





Smyckerna jag hade på mig:

♥ T-shirt - Från en kompis
♥ Jeansjacka - Gina Tricot
♥ Kjol - Gina Tricot
♥ Leggings - Ullared
♥ Skor - Skopunkten
♥ Armband - Israel
♥ Örhängen - Israel
♥ Väska - H&M

Det blev rätt många bilder nu..
nu ska jag äta och efter det ska jag skriva lite om igår samt visa massa bilder =)

2009-05-16 @ 18:43:24 Permalink


Kommentarer
Postat av: The T<3

Jätte fint!:D

2009-05-16 @ 19:54:49
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback