Gårdagen på resturangen - ICA kväll

Gårdagen på resturangen - ICA kväll
Kvällen började då vi träffades vid Matini vid 18.15. Efter det började andra jobbarkompisar dyka upp och tillslut satt vi allihoppa vid tre bord! Vi blev rätt många faktiskt och det var kul.
Jag var så dum som tog bild på maten två andra i mitt bord tog men inte på min egen ;)
Det blev i alla fall grillspett för min del vilket i början jag inte njöt av så jättemycket men under tiden jag åt, tyckte jag om det faktiskt mer och mer.. konstigt nog.
När vi blev färdiga med maten var det en del som gick hem, bl.a. min mor så det behövdes bara två bord sen.
Vi satt lite olika och flyttade på oss hela tiden. Folket gick ut och in hela tiden verkligen och det var mest för att röka (att de gick ut alltså). Själv röker man inte.
Vi skämtade mycket, skrattade och jag fick lyssna på en hel del skvaller.. en del gjorde bort sig med, tyckte jag men det var förståss inte så farligt.
När jag och nästan resten av folket stack hem, var det fortfarande några kvar och då var klockan kvart i tolv så den var inte så mycket men många av oss skulle upp och jobba dagen efter! Sådär halvt kul kanske..

Så vi stack hem och ändå hann njuta av kvällen. I säng var jag vid klockan 00.00 och idag vaknade jag vid kvart i åtta för jag började jobba en timma senare.

Här har ni några bilder från igår =)
Det är Jonas, chefen som försöker nog likna ICA-Stig! Han lyckades tyckte vi ;)


Carls mat......... och Tobbes mat men min är borta!


Den här fula renen hängde på varenda vägg och passade verkligen inte in
!

Men de här häftiga lamp-hattarna passade perfekt ;)


Folket:






När det laddas upp bilder på facebook ska jag lägga de här med! ;)


2009-05-16 @ 19:11:26 Permalink


Kommentarer
Postat av: Towe

sv: är det ingen som kan se skillnad på mig och emelie? haha. jag hade i läppen, emelie hade i septum. nu har ingen av oss kvar dom piercingarna men.. så var det iaf. men hon tackar för komplimangen. :)

2009-05-16 @ 19:50:21
URL: http://towelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback