Dagens Outfit!

Somrig outfit
När jag vaknade var det jättesoligt verkligen och det verkade vara varmt och skönt ute..
jag cyklade till skolan och efter en stund kände jag att mina fötter fryser! Riktigt fryser! Men det släppte och tillslut kände jag inget. Jag hade nämligen på mig balerina skor och inga nylonstrumpor under.
Under dagen sken solen bara fram till lunchen ungefär men sen blev det molnigt och kallt! så när jag cyklade hem var jag tvungen att dra ner leggingsen till fötterna, haha!





♥ Jeansjacka - Gina Tricot
♥ Tunika - Israel (den har jag på mig i mina modellbilder)
♥ Leggings - ICA (haha)
♥ Skor - Israel
♥ Armband - Ullared
♥ Örhänge - Israel









2009-05-15 @ 17:03:31 Permalink


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej, allt är väl med mig idag, lite trött bara. Hur är det med dig? Snygga kläder har du iaf idag och du ser ut att må bra :)

Kramar

2009-05-15 @ 17:13:14
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sv: vad trevligt (: jag ska träffa pojkvännen, äta lite osv (:

2009-05-15 @ 17:27:00
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback