Dagens Outfit!

Dagens Outfit!
Idag vaknade jag 45 minuter senare än vad jag egentligen skulle. Jag brukar nämligen vakna vid 6.45 men idag blev det istället vid 7.30. Jag skyndade mig och valde det första jag fick tag på! Ett par jeans, linnen och en kofta över!
Jag blev klar till kvart i, med kläderna, sminket och smyckena men håret sket jag i idag. Det var ändå väldigt platt!





♥ Kofta - Åhlens
♥ Linne - Gina Tricot
♥ Linne (svart) - H&M
♥ Jeans Red Zed - Israel
♥ Örhänge - Israel
♥ Armband (handbojor) - Israel
♥ Klocka - Deluxa
♥ Ring - Israel
♥ Skinnjacka - H&M
♥ Halsduk - Israel



2009-05-14 @ 17:57:52 Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

jäklar det var ett snyggt armband du hade ihop med klockan.. Du vet ingen annanstans man kan få tag på det, förutom i Isarael? :)

2009-05-15 @ 16:07:01
URL: http://emgoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback