Dagens Outfit!


Idag ville jag prova min nya jeanskjol som jag "vann" och köpte på tradera.
Det blev faktiskt väldigt varmt idag även om det regnadde för några minuter sedan så är det varmt ute fortfarande. Luften är sval men vinden blåser varmt.
Jag letar fortfarande efter sandaler som passar mina små fötter och nu har jag hittat ett par jag tycker om men jag får bara hoppas att de passar.
Mina vita och slitna tygskor blev det idag istället. Jag orkade inte hämta mina nya som är vitare och inte är slitna men det är ju skit samma. En vanlig skoldag ju =)





♥ Kofta - H&M
♥ Linne - Israel
♥ Tights - Ullared
♥ Kjol - Tradera





2009-05-26 @ 17:16:49 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback