Busy Woman


Tyvärr så fick jag bara lite tid nu att skriva lite i bloggen! Jag har haft hemskt mycket för mig idag och det tar inte slut heller. Nu har jag precis duschat efter att ha varit och tränat en timmes Body Pump på gymmet efter skolan. Jag kom då hem vid 17.55 och bara nu har jag lite tid för annat innan jag måste börja plugga.
De här sista veckorna innan sommarlovet har vi rätt mycket i skolan. Den här veckan har jag faktiskt bara redovisning i psykologi, vilket är på onsdag och resten av veckan har vi inget men då behöver jag plugga inför nästa vecka.
Nästa vecka på måndag har vi nationellt prov i matte B, vilket vi fick lite senare än de andra skolorna eftersom vi har missar så himla många lektioner. Nu är det ju vecka 21 och vi slutar skolan vecka 24 så de sista veckorna framåt har vi både biologi och kemi prov, matte prov, engelska redovisning och i veckan då även psykologi. Jag vet att vi har lite mer än så men jag kommer inte riktigt ihåg. Måste bli bättre på att skriva upp allt vi har så att jag kan förbereda mig väl!

Men snart är det sommarlov i alla fall =)




2009-05-18 @ 19:29:16 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback