090503

Långhelg men segt!
Den här helgen har det inte varit min bästa och roligaste helg direkt men jag klagar inte precis.
Igår var jag hos Adde och kollade på filmen Valkyrie vilket jag inte tyckte var särskilt bra och han orkade knappt kolla!
Jag var hemma till klockan ett och gick och la mig vid två eftersom jag låg i sängen och läste Ljudet av ditt hjärta - den tredje boken i twilight serien. Även den här boken är lika fångande som de första böckerna.
Imorgon har jag matteprov i matte B så nu måste jag kolla lite i matteboken och öva lite, dock orkar jag inte men det måste göras för att det ska kännas bra imorgon. Efter det provet kommer nationlla i matte B några veckor senare eller kanske inte ens några utan någon men jag kommer inte riktigt ihåg.
Jag är lite rädd för att börja matte C eftersom jättemånga säger att det är jättesvårt :S
Är det verkligen så svårt?!

Imorgon ska jag träna efters skolan och läxor och sådant vet jag inte ens vad vi har förutom att jag måste öva till nationella i spanska och göra färdigt biologi labbrapport om majs haha.
Den här veckan ska jag träna 3 ggr och på helgen tror jag det blir också kanske lite men tror inte jag kommer palla.

Förväntar mig inte en lugn vecka men tror att det kommer bli lite lugnare än vad den brukar bli!
Hoppas det i alla fall =)



2009-05-03 @ 16:23:19 Permalink


Kommentarer
Postat av: nadja

hej det låter jätte bra :)jag är med på det :)

2009-05-03 @ 17:31:26
URL: http://rosalady.blogg.se/
Postat av: David

matte c är inte så svårt om man bara hänger med från början. Matte D är betydligt värre om du frågar mig x)

2009-05-03 @ 17:44:41
Postat av: Dina

Okej men då gäller det att hänga med från början vilket betyder, i våra lärares ögon, att man måste plugga hemma varje dag på alla ämnen man har i skolan -.-



Haha, men tack :)

2009-05-03 @ 18:03:43
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback