Sjuk!

Efter igår blev jag sjuk!
Hade lite ont i halsen redan när jag åkte till stan men inatt blev det värre. Hade skit ont när jag vaknade, svårt att prata, svälja och andas för jag är täppt i näsan -.-
Verkligen inte kul att vara sjuk, speciellt när man har massa prov och måste plugga! Det är svårt att koncentrera sig då.
Idag fyller min (styv)gamlefarmor Eva år och jag som hade tänkt att titta förbi med en liten present och gratta henne fick nu stanna hem och ringa henne istället.

Idag blir det att ligga i sängen och titta lite på tv med näsdukar, alvedon och nässpray :)


Som tur är, är vi lediga måndag och tisdag så jag hinner krya på mig under tiden ;)



2009-03-08 @ 14:30:56 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback