Otursdag!

Jag tror att det är min otursdag idag!
Så himla surt! Jag försov mig idag så mycket att jag hade bara 15-20 minuter på mig att göra mig i ordning innan jag stack till skolan. Jag brukar vakna vid 6.50 men idag vaknade jag runt 7.25! Och vad jag var stressad då!!
Igår stannade jag uppe till klockan halv 2 eftersom jag satt och övade till kemiprovet som vi hade idag (vilket jag precis gjorde). Efter jag var uppe vid skrivbordet till halv 2, gick jag sedan och la mig men fortsatte läsa lite i sängen så jag somnade inte förrän 2.10. Då var jag trött när jag vaknade kan jag säga!

Det som gjorde mig mer sur var att förutom att jag var försenad imorse så gick provet dåligt tyckte jag. Det var lite kluriga frågor men grejen var att jag övade för lite på sakerna som kom på provet och för mycket på annat som inte ens nämndes i provet.
Nu snart har jag mattelektion och den lektionen är inte så farlig eftersom jag tycker om matte men strax efter det ska jag iväg direkt till idrottshallen eftersom vi har idrottslektion direkt efter matten. Jag ska knappt vara med en halvtimma innan jag måste duscha och byta om för att hinna med tåget.
Vilken hemsk dag!

Men, nu är proven i alla fall över innan lovet så nu är det bara lite läxor och inlämningar men det är inte lika jobbigt som att öva till proven. Så idag ska jag faktiskt slappa lite! :) Tack och lov för det!!


Have a nice day! PUSS /Dina.
2009-03-30 @ 11:48:41 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback