Mer smycken till salu!

SMYCKEN!!

Nu är jag hemma och jag har även ätit och hunnit ta det lite lungt.
Strax efter jag är färdig här skag jag gå och börja plugga till kemiprovet -.-
på en fredag kväll! BLÄ! MEn det måste jag för jag har ingen annan tid tyvärr.

Här är lite mer smycken då som är också till salu, med lite olika priser på:

En fin ring med 3-rader vita stenar. 2,3 cm i diamenter och 0,7 cm i bredden.
20 kr för den här ringen. Den är elastisk dvs. töjbar.

 


Vita pärlörhängen i 3 olika storlekar som sitter nära örat.                       Dessa är storlekarna i jämförelse
10 Kr/paret.                                                                 med varandra.

 


Silvriga (gråa) kulor som örhängen.         Så ser de ut (bara ett ex. så de sitter inte i)
4 cm och kostar 10 kr.
 


"Happly ♥" ring, (happly ever after), storlek 18 och går att göra även större eller mindre.
2 cm i diameter och 0,5 cm bred.
10 kr för den här ringen.


Som tumring, fingerring eller annat. 
 


Armband i 7 olika färger (med gummi - elastiska), blå, lila, brun, gul, orange, ljusgrön och vit.
10 kr för alla 7 eller 2 kr för en.




Söta, enkla örhängen som jag har tillverkat själv . 4,3 cm och kostar 8 kr.



Fina, blåa örhängen med silvriga fjärilar och ljusblåa kulor. 
Dessa har jag tillverkat själv .
4,3 cm och kostar 12 kr.




Silvriga örhängen (spegelliknande) 5,8 cm.
10 kr.





♥ Vid intresse gör man en kommentar där man skriver sitt namn, email-adress då jag kontaktar dig och skickar information.
♥ Man skriver även vad är det man vill ha! FÖRST TILL KVARN, det är det som gäller!!
♥ Frakt tillkommer på 20kr.
2009-03-27 @ 22:52:19 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback