Fortfarande sjuk!

Jobbigt!
Fortfarande sjuk och det har inte blivit bättre! Det är verkligen jätte surt att vara sjuk. Jag fryser hela tiden och bara ibland är jag jätte varm vilket gör mig galen. Det är svårt att sova och svårt att andas. Nässpray hjälper men det är inte bra att använda det för mycket för man kan bli beroende men jag tror det är för sent i mitt fall.
Huvudet gör ont och jag måste försöka plugga eftersom jag har inte ens börjat titta igenom och vi har prov i ekonomi på torsdag. Den dagen ska jag på begravning men provet ska jag försöka göra dagen efter istället, på fredag.
Det är jättesvårt att läsa en sida i boken och titta neråt för ögonen blir så trötta och huvudet känns tungt.
Bra beskrivning va ;)
Hade varit kul att slippa allt plugg just nu. Efter ekonomiprovet kommer vi ha biologiprov, sedan matte och tillslut kemi. Efter det har vi en veckas lov och därefter börjar plugget igen -.-

Hoppas ni andra mår bra i alla fall :)
Puss D.


2009-03-09 @ 18:40:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback