Fått lite sålt :)

Nu har jag sålt 8 par örhängen och det börjar gå uppåt :) Det kan komma snart lite mer saker som är till salu och möjligtvis inte bara smycken! Har funderat på att kanske sälja mina målningar som jag målar. Inte dessa jag har redan gjort utan nya som jag kommer att måla.
Här är några tavlor som jag har målat som händer på i mitt rum eller egentligen just nu ligger de vid golvet och vänter på att jag ska hitta plats åt dem. Men de hängde i alla fall i mitt förra rum ;)

(Dessa säljer jag inte!)

Denna gjorde jag nog 2003



Den här gjorde jag när jag gick i 5an eller 6an vet jag :)



Dessa gjorde jag 2008



Första bilden



Andra bilden



Tredje bilden



Gjord 2005, gav den i present till min mamma



Närmare titt.



Gjordes när jag gick i 9an.



Gjordes 2008, någon vecka före de andra tre bilderna.
2009-03-30 @ 21:50:33 Made by me - Smycken & such Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback