Dagens Outfit!

Eftersom jag har inte kunnat uppdatera bloggen, har jag inte heller kunnat visa mina outfits.
Här är två styken, en från gårdagen och en från torsdags:

Torsdag:


♥ Lila tröja - H&M, 198:-
♥ Midjebälte - Vila 200:-
♥ Svart jacka/Kofta - Israel, 25:-
♥ Jeans RED ZED - Israel, 800:-



Fredag:


♥ Brun jacka/Kofta - Israel, 25:-
♥ T-Shirt - JC, 200:-
♥ Miss Sixty jeans - Present


När jag plockade upp mina kläder i det nya huset, testade jag en midjejacka som jag aldrig har haft på mig, vilket nu ska ändras:
Framsidan


Baksidan

På de guldiga ringarna finns det vita stenar
♥ Midjejacka - Israel, 30:-





Och andra egobilder..
2009-03-21 @ 12:45:01 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback