Bröllop!

Bröllop i Thailand!
Var bara tvungen att berätta, så ni kan ni vara glada igen och detta säger jag inte bara för det utan det är sant.
Imorgon som sagt är det begravning men... i Thailand JUST NU ska det snart påbörja ett bröllop. Min morbror gifter sig med sin nyblivande thailändskafru. De har en jätte rolig och underlig tradition att fira och gifta sig på vilket jag ska berätta mer om imorgon. Bröllopet börjar inatt Sveriges tid, 00.00 då i Thailand är det 6.00 på morgonen. Traditionen går ut på att man ska gifta sig när solen går upp men.. återigen så berättar jag om detta mer imorgon.
(inte min morbror det här ;)


Godnatt och nu på riktigt!
Sleep well.. /D.



2009-03-11 @ 23:49:01 Permalink


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, Hoppas du får en bra torsdag :D

2009-03-12 @ 05:03:36
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Leia

Fin header och pressbild.

2009-03-12 @ 16:11:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback