Alla mina solglasögon!

Jag skrev förut att varje gång jag åker till Israel köper jag nya smycken, nya kläder, skor och annat men även även solglasögon! Oftast brukar jag åka utan och köpa där ett eller två par.
Än så länge har jag de här solglasögonen och NU SKA JAG SÄLJA ETT PAR!! För endast 30 kr!

Här är mina 9 par solglasögon:
Längre ner ser ni vilka av dessa det är jag säljer:



Av dessa är det dessa som är till SALU:



Från sidan ser de ut så här:




På:


JUST NU FÖR 30 KR!

♥ Vid intresse gör man en kommentar där man skriver sitt namn, email-adress då jag kontaktar dig och skickar information.
♥ FÖRST TILL KVARN, det är det som gäller!!
♥ Frakt tillkommer på 20kr.
2009-03-27 @ 23:06:48 Till SALU Permalink


Kommentarer
Postat av: Dina

VAR UPPMÄRKSAMMA! Det är endast det paret jag säljer! Önskar ni er något av det ni ser här, så kan jag säga redan nu att om 3 månader kommer jag lägga upp bilder på nya smycken, glasögon, kanske t.o.m kläder för billigt pris!



Är det något speciellt ni önskar er kan ni kontakta mig genom att göra en kommentar och skicka er mail-adress.



Tack!! PUSS OCH HEJ /D.

2009-03-28 @ 12:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback