090321

Äntligen lördag! Nu har jag inte lagt in något inlägg på några dagar. Jag har haft så mycket för mig. Igår hade jag biologiprov som nu äntligen är över, vilket även gick bra :)
Igår, fredagen den 20e i mars flyttade vi till det nya huset. Mitt rum har jag börjat inreda lite och fixa alla kläder, smycken och skor på plats. Lite ont om plats just nu men det ska fixas.
Det var lite ledsamt att lämna det andra huset, mitt första hus i Sverige trots allt. Efter lägenheten så klart. Kommer ihåg hur glad jag var att flytta från lägenheten till huset (mitt gamla). När vi bodde i lägenheten, låg den över Vasa som heter nu Martini (resturang). Mitt rum låg precis över så jag kunde höra allting. Speciellt den kvällen då jag vaknade mitt i natten då klockan var 3 på morgonen och jag tittade ut och såg en riktigt full, blond tjej som låg med sin vita jacka i snön och skrattade så mycket så att hon började skrika. Hon hade tappat sina skor, riktigt höga klackar, så att hennes kompisar försökte hjälpa henne då hon bara skrek på dem. Till slut när de lyfte henne var hon så arg att hon drog i hennes kompis hår.
Det där var inte så kul att se och somna om kunde jag inte heller göra förrän de hade stuckit för de lät som bara den!

Snart ska jag upp till rummet igen och plocka fram fler saker från lådorna. Jga sitter vid datorn här nere eftersom jag har inte internet på min dator just nu. Kommer få det igen om hela 10 dagar :O Hur kommer det gå?!
Tur att man kan lyssna på musik och titta på filmer man har på datorn i alla fall :)

Have a nice dag everbody!
/D.

2009-03-21 @ 12:02:49 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback