090317

Tisdag och plugg som vanligt. Det är tröttsamt, jag måste planera dag för dag för att hinna med allt jag har att göra.
Kolla på datumet så ser ni att jag har inte mycket till mellan varje grej att förbereda mig så det gäller att man tar vara på tiden och gör det bästa man kan.
20e mars - Biologiprov.
                   - Spanska läxor
21a mars - Flyttar till dammgatan.
23e mara - 3 kemi demonstrationer
                   - Matte B uppgifter
24e mars - Samhällsprov
                   - Fysik uppgifter
                   - Hälsoborgen
28e mars - Ivans fest
30e mars - Kemiprov


Kompisar, pojkvännen och familjen ska jag också ha lite tid för :)
2009-03-17 @ 18:08:11 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback