Uppdatering

Uppdatering
Jag har inte mått så bra det senaste och har inte orkat uppdatera, jag har inga krafter att sitta vid datorn flera timmar som för några veckor sedan.
Jag har en del att ladda upp på bloggen och massvis med ny shopping att visa.
Nöjd är jag oftast med det jag handlar men pengar tar slut så snabbt.

 
 
 
 

Japp! Igår gick jag till stranden med min syster och min kusin. Det var riktigt roligt. Först gick vi runt och shoppade lite (det kommer snart) och sedan gick vi några meter innan vi var bid stranden. Marknaden vi var på låg nära stranden så vi kunde gå ner till stranden direkt efteråt.
2009-06-23 @ 21:51:42 Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexa

Jag gillar din blogg den är jättefin :)

2009-06-23 @ 22:06:40
URL: http://alexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback