Stressig dag!

Stressig dag!
Jag skulle ha tagit det hur lungt som helst idag. Tvätta cykeln, epilera benen, byta sänglakan som jag aldrig gjorde eftersom jag som hos inte hemma, blogga mycket men inget blev av! Istället då jag kom hem vid 12.30 så käkade jag och bytte om men sedan strax innan 14.00 var jag på ICA och väntade i någon minut innan jag skulle börja jobba.
De ringde mig nämligen precis när jag kom hem och jag kunde inte säga nej till jobbet då jag egentligen inte hade något viktigt att göra, så jag jobbade idag. Jag kom hem för en halvtimme sedan så nu ska jag duscha och äta.

Imorgon blir det avslutning för ettan och sedan ska jag kolla på 9orna som slutar skolan  =) när jag sedan kommer hem ska jag försöka göra det jag skulle ha gjort idag men....... jag måste även packa!! För nu är det BARA 3 DAGAR KVAR tills jag åker till Israel och imorgon blir det då 2 ;)

Härligt :D
2009-06-10 @ 20:03:34 Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanna

su skrämmer mig ;) kram

2009-06-10 @ 20:35:52
URL: http://hangus.blogg.se/
Postat av: Hanna

kollar på avsnittet nu, har sett delar utav det faktiskt ;) kram

2009-06-10 @ 21:18:37
URL: http://hangus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback