Sommarlovet är nära!

Sommarlovet är nära!
Sista lektionen för ettan är precis slut. Redovisningen i genteknik gick snabbt och bra, i alla fall rätt så bra.
Min nästa lektion som jag egentligen inte vill kalla för lektion är idrott och den börjar om två timmar.
Det känns himla skönt att lektionerna är nu slut. Imorgon blir det bara film. Först på svenska lektionen blir det Ondskan och på eftermiddagen Area 51 på fysiklektionen. Det blir ju bra =)
Jag funderar fortfarande om jag ska till stan i veckan eller inte. Jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att jag inte kommer kunna hålla mig från att inte köpa något och då blir det ännu mindre pengar till Israel.
I mitt huvud har jag massa idéer om vad jag kommer kunna visa i bloggen som ni sedan kan köpa ;) Dvs varor från Israel. Jag funderar på om jag ska ta med mig min bärbara dator och eftersom jag kommer sitta själv i Amsterdam i 9 timmar så kanske jag borde ta med mig den men jag har inte mobilt bredband och jag kommer nog inte kunna ha internet i Israel heller så det är nog ingen idé.
Jag bad pappa att kolla upp det så vi får hoppas på det bästa för då kommer det gå mkt lättare att blogga.
Mina systrar går tyvärr fortfarande i skolan då jag kommer vilket betyder att jag kommer gå runt mest själv på förmiddagen och kanske även sen mot kl 3-4 så då kan jag även sitta vid datorn men det kommer jag inte göra. Jag tänker gå till stranden eller åka och träffa kompisar osv och på kvällen då behöver mina systrar datorn och sen går vi säkert ut också, hela familjen =)
Men det bli bra ändå!



2009-06-08 @ 11:54:10 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback