Skönt att vara hemma

Skönt att vara hemma
Att vara hemma redan nu är inte fel ;) Det enda vi gjorde idag var att kolla på en film, Ondsakn.
Den har jag aldrig sett tidigare och jag kan lätt säga att det var nog den bästa svenska filmen jag har någonsin sett! Sjukt bra handling, bra skådisar och så intressant!
Vantligtvis tycker jag inte om svenska filmer, men idag kunde jag se att mina fördomar för svenska filmer inte stämmer.

Idag eftersom jag slutade så himla tidigt tänkte jag blogga lite, städa rummet, laga mat, duscha och kolla igenom vilka kläder jag vill ha med mig till Israel. Jag måste tänka på att ta med mig så lite som möjligt eftersom jag handlar så mycket att jag kommer hem med fulla resväskor plus en extra. Det får inte väga för mycket för då kommer det kosta.

2009-06-09 @ 11:03:47 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback