New Moon Trailer!

New Moon Trailer!
Yey!! Den officiella trailen har kommit ut och filmen kommer bli så bra =) Jacob är verkligen sjukt snygg i hans nya korta frisyr ;) Kroppen är inte heller fel!
Filmen, New Moon som är uppföljaren till Twilight kommer ut i november och att man längtar tills dess. Dock vill man inte att sommaren ska sluta.

THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON trailer in HD


Visst verkar den bra? När jag ser små scen här på trailern eller bara bilder kan jag föreställa mig vilken del av filmen motsvarar den delen i boken. Det som gör att jag tycker så mycket om filmerna, det är böckerna!! Egentligen tycker jag inte att twilight är superbra men det är definitivt bra =) Innan jag började läsa böckerna, kollade jag på twilight för att kunna ha bilder i huvudet av hur personerna ser ut. Sedan när jag väl började läsa, insåg jag hur sjukt bra boken var.

2009-06-01 @ 13:00:06 Permalink


Kommentarer
Postat av: yollande

Hej!! läget? Nu har du chans att vara veckans blogg på min blogg ...Are you interested? kram ;)

2009-06-01 @ 15:52:05
URL: http://yollande.blogg.se/
Postat av: Tess

Älsk, vi går på premiären :D <3

2009-06-01 @ 18:49:51
URL: http://jagtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback