Härliga stan!

Härliga Stan!
 Så jag var bara tvungen att tesa massa skor! Jag letade efter ett par sandaler men allt snyggt fanns bara i stora storlekar så antingen så åker jag till stan nästa vecka och letar mer eller så köper jag ett par i Israel.
Jag testade kanske 4-5 par skor och även de jag visade på bloggen under veckan. De var skit snygga och jag hade velat köpa dem om jag hade behövt dem. Jag försöker tyvärr spara pengar nu så jag har massa att handla för i Israel så därför vill jag inte köpa bara massa onödigt. Skor kan egentligen aldrig vara onödigt men de är det i alla fall när man letar efter ett annat par eller en annan sort.
Så jag provade dessa sötingar och de var seriöst omöjliga att gå i, haha! I sådana skor skulle jag kunna gå i bara några timmar, kanske 3!

Skit snygga och skit höga! Kanske inte syns på bilden men man går verkligen bara på tårna.
Förutom att testa skor provade jag lite kläder och bara för att det var så mycket folk idag och så lång kö till alla provrum så jag brydde mig inte och provade kläderna framför en spegel i affären. Självklart hade jag på mig ett linne och som tur var så tog jag på mig tunna tights under jeansen idag =)
Detta köpte jag sedan.


♥ Örhängen - Ur&Pen
♥ Kjol - H&M
♥ Armband - Ur&Pen
♥ Hårband - H&M
♥ Tights - JC

Bra köp tycker jag =)



2009-06-06 @ 22:46:58 Permalink


Kommentarer
Postat av: MissCM

åh vad fina grejer du köpte! och skorna var verkligen jätte snygga!

2009-06-07 @ 03:37:18
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback