Har varit lite off...

Har varit lite off...
Vad detta beror på kommer jag berätta så fort jag kan. Just nu det bästa är att inte nämna det.
Nu ska jag i alla fall uppdatera lite.

Igår redan tidigt på morgonen åkte jag till min mormor där jag träffade även mamma. Mamma, hennes man och min lillebror åkte hit till Israel en vecka efter mig och på onsdag nästa vecka ska vi alla tillsammans åka eller egentligen flyga tillbaka till Sverige. Mer förklaringar om min familj, varför vi flyttade till Sverige från Israel och hur det kommer sig att jag har syskon i båda länderna, kan ni läsa om i kategorin "Om Mig".

Mormors hus är speciell, det finns inget mysigare än hennes hus =) ända sedan jag var liten tyckte jag om att leka i trädgården och springa runt. Hon har kvar min - på engelska - mobile (modern konst).





Hos mormor träffade jag släkten och lite andra och på kvällen åkte vi på Bar Mitzva vilket i Sverige motsvarar konfirmationen ungefär. Platsen festen skulle vara på var utomhus och det var verkligen ett jättefint ställe.










Japp, det var riktigt kul! Dock var det väldigt tröttsamt att komma hem vid 2 när jag sov så dåligt dagen innan. Kan säga att jag sov ännu sämre inatt, haha!
2009-06-29 @ 19:05:03 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback