Haha! Min nagel är borta!

Haha! Min nagel är borta!
På idrotten (sista idrottslektionen för ettan) idag spelade vi volleyboll och jag har fortfarande lösnaglar, fast inte just nu och snart förstår ni varför ;)
Det är nämligen så att...

Min nagel försvann!!! Jag kände att jag tappade den men det roliga var är att det hände när jag skulle serva och då tittade de flesta på planen på mig. Om jag såg hur den flög från mitt finger och ner till golvet så såg nog alla andra det också!
Om de inte såg det så hörde de mig direkt efter "Aj, min nagel!" fast sen började jag flabba.
Det såg faktiskt rätt kul ut och senare när jag kom hem, innan jag stack till jobbet, tog jag bort även de andra naglarna. Mina egna naglar börjar bli lite långa nu så jag ska inte ha lösnaglar så mycket mer =)

Fin bild, va? ;)
2009-06-08 @ 22:17:44 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback