Godmorgon! Sista plugget idag då - Yippie!

Godmorgon! Sista plugget idag då - Yippie!
Vaknade vid 11 idag och än har jag inte börjat med plugget. Idag ska det bli biologiplugg och det är det sista jag pluggar på innan jag tar mitt sommarlov ;) Vi har imorgon redovisning i biologi inom genteknik och jag har inte ens börjat skriva en rad än. Egentligen har jag skrivit drygt en halv sida men jag glömde det tyvärr i skolan. Så jag får börja om men det gör inget eftersom det är inte mycket jag har ändå hunnit skriva.
Jag kollade faktiskt på min W3 counter och blev glad över att se hur många länder har läst min blogg. Då menar jag alltså personer som bor i dessa länder. Jag kan inte se antalet personer men jag kan däremot se i %.



Ordningen är efter antalet procent.
Men visst är det kul att kunna se varifrån folk läser i din blogg?!
Det finns även en karta på den websidan som man går in på då man vill kolla vilka länder dina läsare kommer ifrån och då kan man även kolla i kartan var det ligger. Man kan zooma jättemycket och se vilka städer de kommer ifrån eller egentligen befinner sig för att de kommer därifrån behöver det ju inte vara ;)

Det är så kul att se hur käns bloggen kan bli, just att det är bara mer och mer som läser och att dessa personer kommer inte bara från Sverige.


Nu ska jag börja plugga till min redovisning så den ändå blir en aning bra.
Jag är fortfarande glad över biologiprovget och det känns redan nu att det är sommarlov! =)








2009-06-07 @ 13:12:58 Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

Men tack så hemskt mkt och desamma! :D

2009-06-07 @ 15:36:09
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback