Gårdagens Smink!


Inte komplicerat alls, endast maskara och eyeliner använde jag. Två stycken olika eyeliner faktiskt och så bra blev det!
Det är inte ofta jag använder mina färgade eyeliners. Jag har 9 olika eyeliners och 7 av dessa har jag köpt i Israel.


Från vänster:

Guld - Israel
Brun - Israel
Mörk silver - Israel
Grön - Israel
Silver - Israel
Blå - Israel
Lila - Sverige
Bronza - Sverige
Ljussilver - Israel










Alla de från Israel kan jag lätt hitta nu även i år och är det någon av dessa eyeliner ni vill ha så är det bara att säga till =)
Vad de kostar vet jag inte ritkigt nu, när jag köpte mina kostade de inte mer än 40 kr st.  Men de med lapparna på dvs. de flaskorna som ser likadana och har även lappar på vet jag precis vilken affär och jag vet även att de kostar 35 kr och då tar jag 10 kr för frakten. Då skickar jag varorna när jag är tillbaka i Sverige för annars kostar frakten mycket mer än så.



Igår använde jag den blåa eyelinern och även min svarta, den jag använder jag dag som är också köpt i Israel.



2009-06-07 @ 12:49:11 Permalink


Kommentarer
Postat av: ann

sv: å taackar:D så kul att jag blivit nominerad:D händer idag då söötnoous? kram!

2009-06-07 @ 13:26:20
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback